Despre noi


În concordanță cu coordonatele generale ale strategiei educaționale asumate de către universitate, programul Comunicare în afaceri își propune specializarea cursanţilor în domeniul comunicării economice printr-o pregătire sistematică şi riguroasă în domeniul metodelor şi tehnicilor de comunicare, tradiţionale şi moderne, pentru o mai bună adaptare la piaţa muncii.

În plan didactic, misiunea programului de masterat Comunicare în afaceri vizează dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor necesare în vederea însuşirii şi transpunerii în practică a metodelor, tehnicilor şi instrumentelor de comunicare.
În planul cercetării, programul de masterat urmăreşte:
  • implicarea masteranzilor în activitatea de cercetare ştiinţifică, prin dezvoltarea componentei interdisciplinare şi aplicative
  • formarea de parteneriate cu reprezentanţi ai mediului de afaceri în domeniul cercetării

OBIECTIVE




Formarea analiştilor şi relaţioniştilor specializaţi în comunicarea economică



Dobândirea de către masteranzi a abilităţilor şi competenţelor în comunicarea economică şi în manevrarea informaţiilor economice, în vederea îmbunătăţirii performanţelor profesionale



Alegerea celor mai adecvate contexte comunicaţionale care decurg din situaţiile caracteristice mediului actual de afaceri



Însuşirea şi folosirea corectă atât a limbajului economic, cât şi a principiilor economice fundamentale, pentru îmbunătăţirea clarităţii mesajelor economice



Familiarizarea cursanţilor cu metodele şi tehnicile de comunicare (tradiţionale şi moderne), pentru o adaptare mai rapidă şi mai eficientă la exigenţele pieţei



Pregatirea cusanţilor pentru evaluarea eficientă a resurselor umane



Deprinderea corectă atât a tehnicilor de gestiune a carierei, cât şi a celor privind formarea şi dezvoltarea personalităţii ştiinţifice