Conf.univ.dr. Laurențiu-Gabriel Frâncu


„Strategia fără tactică este cel mai lung drum spre victorie. Tactica fără strategie este zgomotul de dianintea înfrângerii.”(Lao Tse). La disciplina Strategii de comunicare mass-media punem accentul pe creativitate și pe abilitatea de a dezvolta strategii de comunicare moderne și eficiente în contextul economic actual.

Predau în Academia de Studii Economice din februarie 2006
Facultatea absolvită Facultatea Economie Generală, specializarea  Economie şi Comunicare în Economie,  Academia de Studii Economice din Bucureşti
Masterat/ Studii aprofundate Masterat Metode şi tehnici de comunicare economică
Doctorat O abordare economică a birocrației (februarie 2010)
Postdoctorat Titlul proiectului postdoctoral: Birocrația    complementară - factor dinamizator al dezvoltării durabile
Domenii de interes Comunicare în afaceri, Strategii de comunicare mass-media, Doctrine economice, Epistemologie economică, Birocrație
Listă selectivă publicații