Conf.univ.dr. Monica Maria Dobrescu


In spatele fiecarui produs publicitar trebuie să fie o poveste. Nu poţi plictisi oamenii cerându-le să cumpere un produs, poţi doar să-i interesezi, pentru ca aceștia să o facă. Si in acelasi timp, rezolvi o problema de business pentru client. Pentru că publicitatea este, în egală măsură, atât știință, cât și artă. Este o lume fascinantă, pe care vă aștept să o descoperim împreună!

Predau în Academia de Studii Economice din anul 2000
Facultatea absolvită Relatii Economice Internationale, Academia de Studii Economice, 1996-2000
Masterat/ Studii aprofundate -
Doctorat Domeniul ECONOMIE
Titlul tezei: Starea actuala a stiintei economice
Anul finalizării 2006
Alte studii Curs manager de proiect certificat CNFPA, 2009
Negotiating and the European Union,  Centre for Political and Diplomatic Studies, Oxford, 2002
Domenii de interes Doctrine economice, Macroeconomie, Microeconomie, Relatii Economice Internationale, Comert International, Jurnalism Economic, Publicitate, Relatii Publice
Listă selectivă publicații